marți, 3 februarie 2009

....Copilarie...

Salut!

Este prima mea postare pe un blog, asa ca daca par mai stangaci trece-ti cu vederea. Subiectul de inceput este unul care mie imi place in mod deosbit: copilaria! Asta poate ca vad schimbarea in jurul meu si imi este dor de vremea aia cand nu avem griji, cand tragem de timp cand ma chema mama de la joaca ca sa mananc, mirosurile si aromele care mi-au umplut copilaria si care ma fac sa cad in melancolie de fiecare data cand ma intalnesc cu ele. Ma refer la guma Turbo pe care o cumparam pentru minunatele "surprize" cu masini si pe care le mestecam cate 5-6 odata doar sa nu le aruncam, de bomboanele "Cip" , primele chips-uri aparute, "Tec-urile" pe care la devoram dupa cateva ore de fotbal. Mi-e dor de serile tarzii in care ne jucam "De va-ti ascunselea", jocuri precum castel, frunza, gardiana, etc... dupa toate cele enumerate probabil ca va da-ti seama ca fac parte din generatia anilor '80.
Daca gresesc cu afirmatia pe care o uram la varsta copilariei : " Ce copilarie aveti voi azi?" zisa de cei mai invarsta, va rog sa imi spune-ti cum vi se pare copilaria din ziua de azi si cum a fost ..sau este a voastra!!!!!!

Un comentariu: